woensdag 7 september 2016

Welkom op mijn pagina

Beste lezers,

Welkom op mijn pagina!

Dit is de allereerste keer dat ik een weblog maak dus ik ben heel benieuwd hoe ik dit ga vinden.
Het is de bedoeling dat ik een aantal opdrachten ga doen en die dan op mijn weblog ga plaatsen. Wie weet ga ik het wel heel leuk vinden en ga ik er zelfs nog meer energie in steken. We zullen zien!

Als eerste zal ik mij eens even voorstellen.

Ik ben Sharon en ik ben 25 jaar. Ik ben dit jaar begonnen bij de PABO omdat ik heel graag juffrouw wil worden. Dit wil ik al heel lang. Ik heb nu eindelijk de stap gezet om er ook daadwerkelijk voor te gaan.

Hiervoor heb de HAVO gedaan, daarna ben ik fysiotherapie gaan doen. Dit bleek toch niet zo mijn ding te zijn. Daarna heb ik een poging gedaan om de PABO te doen. Na een paar maanden bleek dit toch even te veel omdat ik een hoop dingen tegelijk wilde doen.

Ik ben gaan werken en dit jaar ben ik er achter gekomen dat ik echt heel graag het onderwijs in wil. Ik heb al mijn zorgen aan de kant gezet en besloten om er voor te gaan.

Ik heb er echt super veel zin in en ik kijk er naar uit om de eerste dingen op mijn weblog te gaan plaatsen!


Groetjes Sharon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten