maandag 26 september 2016

Herfst

Het is dan nu eindelijk herfst. Het is vanaf 21 september herfst ook al voelen we dat nog niet echt zo. Het is nog lekker warm.

Voor het vak beeldende vorming moesten wij 5 foto's kiezen van een herfstlandschap. Hieronder laat ik zien welke foto's ik heb gekozen:

1. Ik heb deze foto gekozen omdat ik het contrast zo ontzettend mooi vind. de kleuren weerspiegelen in het water en dat vind ik prachtig om te zien.


2. Deze foto vind ik mooi vanwege het verschil van licht en donker. Ik vind het heel mooi hoe de zonnestrale door de bomen komen en het pad verlichten.


3. Ik heb deze foto gekozen omdat ik het mooi vind hoe je hier de diepte ziet. Het water en het pad dat op het einde zo samen komen.


4. Wat ik van deze foto zo mooi vind is het water. Het tekent zo mooi af tegen de kleuren van de bomen. En ook mooi dat de bomen er omheen al die verschillende kleuren hebben


5. Uiteindelijk vind ik dit wel de mooiste foto. Heel mooi om te zien hoe het pad vanaf de brug doorloopt tot het einde. Ook de verschillende kleuren vind ik erg mooi. heel herfstachtig allemaal. Deze foto heb ik ook gekozen om mijn opdracht mee te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten