donderdag 20 oktober 2016

Monsters

Voor het vak beeldende vorming gaan wij een ansichtkaart maken over het monster van Lochness. Hiervoor gaan wij op zoen naar 5 foto's/plaatjes van monsters om inspiratie op te doen.

Kijk mee naar de foto's die ik heb gekozen:

 Deze foto heb ik gekozen vanwege de zwarte achtergrond. hierdoor komt de vis zo eng naar voren. kijk eens naar die tanden en ogen!

 Dit is voor mij een typisch monster. meerdere koppen en zwart. Grote tanden en allemaal scherpe dingen op het lijf.

  Ik vind dit plaatje eng vanwege het bootje wat boven het water is. De personen erin hebben geen idee wat er onder hen gebeurd. De bek en het lijf van dit monster vind ik er mooi getekend en maakt het ook behoorlijk eng.

De bek van dit monster vind ik er heel eng uit zien. Het lijkt alsof die bijna geen tanden heeft en toch ziet het er vlijmscherp uit allemaal. de kleuren op de achtergrond en van dit monster maken het allemaal nog enger.

Uiteindelijk heb ik voor deze vis gekozen. Het feit dat dit een bestaand wezen is vind ik best eng. die bek en de vorm vind ik er vrij eng uitzien. dat de achtergrond zwart is maakt dat het er nog enger uitziet.
Ik wilde een echt vis gebruiken in plaats van een getekend monster.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten